Tájékoztatjuk a lakosságot, hogy 2018. január 2-ától a Nemzeti Adó- és Vámhivatal három új ügyfélszolgálatot nyitott a rétsági, a szécsényi és a bátonyterenyei kormányablakban, így Nógrád megye minden járásában biztosított a személyes ügyintézés. Az új NAV ablakokban a megszokott széles körű ügyintézési lehetőséggel várják az ügyfeleket az alábbi adóügyekben: nyomtatványok, bevallások kitöltése, javítása és átvétele, igazolásokkal, adóazonosító jellel, adókártyával, és egészségügyi szolgáltatási járulékkal kapcsolatos ügyintézés, folyószámla egyeztetés, átutalási megbízások átadása, bankkártyás befizetések lebonyolítása.

Bátonyterenyei ügyfélkapcsolati iroda nyitvatartási ideje:

Hétfő - Csütörtök: 8:00-12:00 és 13:00-16:00

Péntek: 8:00-12:00

NAV Ügyféltájékoztató letöltése

Archívum

Eseménynaptár

loader

 

Közvilágítási hibabejelentő

Bátonyterenye Város

Közvilágítási hibabejelentés:

Telefonszám: +36 80-980-071

(éjjel-nappal hívható - üzenetrögzítő)

 

e-mail cím: hibabejelentes@grep.lighting

Bátonyterenye Város weboldala
A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa.
Részletes információ a sütikről Tudomásul vettem